Overig

Published on december 19th, 2014 | by snoeischaar

0

Maar wat kopen die popgasten zelf zoal?

Inzicht in de artiest als consument, dat willen we allemaal wel. Platenzaak Amoeba (groot in Californie) erkent die behoefte en gaat onverdroten voort met het online zetten van filmpjes waarin de hippe types van vandaag-de-dag aan een interviewtje onderworpen worden. Het concept is simpel: ze worden eerst een paar uur losgelaten in de winkel en vervolgens voor de camera gesleept. En steeds is er die vraag: wat heb je in je tas gestopt joh? Oftewel What’s in your bag?  Op de een andere manier levert dit fascinerende internet-TV op. Steeds weer denk je: wat zal die nou weer uit zijn tas halen?  Over 25 jaar is dit geheid cult-TV van de eerste orde, wat ik je brom, compleeet met overzichtstentoonstellingen in het MoMa. Maar voor nu vooral handig met het oog op de kerstinkopen. Denk ik… Lijkt mij…Ach, ik lul ook maar wat…

Comments

comments


About the Author



Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to Top ↑